[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 121: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 122: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Nederlands(talig) HandBoog Forum • Toon onderwerp - Nieuw + derailment

Nieuw + derailment

Vertel even wie je bent, en wat je doet....

Nieuw + derailment

Post Number:#1  Berichtdoor Arjen » 12 okt 2013 19:57

Ola beste mensen,

Mijn naam is Arjen, ben 20 jaar, kom uit Heerenveen en vind er veel plezier in om boog te schieten en te paintballen.. (zijn nog wel meer dingen die ik leuk vind maar deze twee staan eventjes in verband).
Omdat ik dit zo leuk vind heb ik een paintball boog! :D -->
http://www.toro-distribution.com/boutik ... 190_4.html

Nou schiet ik zelf altijd met een traditionele horsebow dus heb ik niet zo ontzettend veel verstand van compound schieten. Desalniettemin gaat het goed en is de combinatie van compound + paintball best wel grappig.
Het probleem is alleen dat ook mensen die geen ervaring hebben met boogschieten het leuk lijken. Nou heb ik de boog vandaag dus helaas uitgeleend waardoor deze gederailed teruggekomen is.
Doordat het rustig gebeurd is is er geen enkele schade. Het probleem is nu alleen wel dat de pees eraf ligt en ik deze er zelf ook niet op kan krijgen. Hiernaast weet ik niet of er bij een compound boog vervolgens ook nog spul afgesteld moet worden of niet.

Mijn vraag is dus: weet iemand een shop/guru in de beurt van Friesland/Groningen die mij zou kunnen helpen?

Alvast bedankt!
Arjen
Beginner

Heeft bedankt: 0
Heeft bedankjes: 0
Online: 1h 12m 26s
Geslacht: Niet gespecificeerd

Keer terug naar Even Voorstellen